Biržų rajono gyventoja pasidalijo, kas jai nutiko keliaujant Biržų autobusų parko transportu.
Danute pasirašiusi moteris papasakojo prieš 10 ir 5 metus patirtus nutikimus, kai teko važiuoti Biržų autobusais. Ne ką geresni įspūdžiai moteriai liko ir po šių metų spalio 15-ąją vykusios kelionės.
Stotyje liko apie 20 žmonių
„Buvo penktadienis. Vykau su vaiku iš Kauno klinikų namo į Biržus. Buvome pavargę, norėjosi kuo greičiau įsėsti į autobusą ir keliauti namo.
Atstovėjau eilėje prie bilietų ir, mano nuostabai, kasininkė pranešė, kad bilietų neliko. Iki autobuso išvykimo dar gera valanda, o bilietų jau nebėra? Kasininkė juokiasi ir rodo į aikštelę. Jos žodžiai: ,,Pažiūrėkite, kokį autobusą Biržai atsiuntė studentų dieną“.
Graudu ir pikta buvo matyti „mikriuką“, nors ryte atvykome dideliu paaukštintu autobusu. Net negalėjau pagalvoti, kad penktadienio vakarą, kai studentai grįžta į namus, Biržai siunčia „mikriukus“.
Klausimas – kur logika? Kaip nori autobusų parkas gyvuoti, jeigu logikos nerasta? Kaune prie šio „mikriuko“ pasiliko mažiausiai apie 20 žmonių. Džiaugiuosi, kad man su vaiku pasisekė įlipti. Nesvarbu, kad keleiviai vienas kitam į ausį kvėpuoja, o apie COVID-19 atsargumo priemones reikėjo užmiršti. Nors mus vežė vairuotojas, kuris labai jau pagarsintas už COVID suvaldymą, neįleidęs keleivio be medicininės kaukės.
Po šitokių įvykių darosi nesaugu ir nepatikima keliauti su Biržų autobusų parku. Pasikliaudamas teikiamomis paslaugomis gali taip ir negrįžti namo. Kiek teko važiuoti su kitų miestų autobusais, nė karto nebuvo panašių atvejų. Gal jau tada būtų geriau, kad jo iš viso to parko nebūtų“, – rašė moteris.
Atsakomybę prisiima bendrovės vadovas
Su keleivės išdėstyta situacija susipažinęs UAB „Biržų autobusų parkas“ direktorius Marius Šernas pateikė atsakymą.
„Gerbiama keleivė yra absoliučiai teisi. Dėl šios situacijos atsakomybė tenka man – bendrovės vadovui“, – sako direktorius.
Pasak savivaldybės įmonės vadovo, 2020 metais bendrovė įsigijo vieną 50 vietų ir du 22 vietų autobusus, skirtus tarpmiestiniam susisiekimui. Atsižvelgus į pastarųjų kelių metų keleivių srautus tam tikruose maršrutuose, pasak direktoriaus, tokio dydžio autobusų turėjo visiškai pakakti. „Tačiau atnaujinus dalį autobusų padidėjo keleivių srautai. Šiai tendencijai, ko gero, įtakos turėjo ir tai, jog vieninteliai regione karantino metu vežėme keleivius. Tai buvo rizikingas sprendimas, tačiau – pasiteisinęs. Jei seniau pelningai veikdavo du iš penkių turimų maršrutų, dabar pelningai veikia trys, o ketvirtojo nuostolis sumažėjo kone perpus“, – teigia bendrovės direktorius M. Šernas.
Pasak įmonės vadovo, nenuostabu, jog dėl padidėjusio keleivio srauto pastaruoju metu sulaukta pastabų tiek iš vairuotojų, tiek iš keleivių. Savivaldybės valdomo „Biržų autobusų parko“ direktorius informuoja, kad baigiamas ruošti projektas, kuriuo savivaldybės tarybai bus siūloma įsigyti talpesnius autobusus.
„Jeigu bus gautas tarybos pritarimas, projektą tikimės realizuoti šių metų pabaigoje – kitų metų pradžioje.To pakaks, jog visi tarpmiestiniai mūsų maršrutai būtų vykdomi naujais ir talpiais autobusais“, – sako direktorius M. Šernas.