Generuojate e. parduotuvės srautą. Supratote, kaip lankytojus supažindinti su produktais. Lankytojai išreiškia ketinimą pirkti. Tačiau neina iki galo. Jie gali naršyti svetainę. Patekti į produkto puslapį. Kartais net įsidėti prekę į krepšelį. Tačiau nepereina prie galutinio sandorio patvirtinimo ir išeina palikdami krepšelį. Kodėl tai vyksta ir kaip tai pakeisti?
Pirkimo procesas yra sudėtingas
Remiantis ataskaitomis, apie 70 % vartotojų atsisako įsigijimo dėl to, kad pirkimo procesas yra pernelyg sudėtingas. Vienas pagrindinių kaltininkų – būtinybė turėti paskyrą.
Klientai nemėgsta gaišti laiko paskyros kūrimui, kad galėtų pirkti. Jiems tai atrodo nepatogu. Jie mieliau apsilanko kitoje parduotuvėje, nei susikuria paskyrą, kad galėtų pirkti iš Jūsų. Išeitis – leisti svečių prisijungimus ir visam laikui atsikratyti šios problemos. Be to, nerinkite naudotojų asmeninių duomenų. Tai juos taip pat atbaido.
Ar vizualinis prekės ženklas atrodo profesionaliai?
Jūsų prekės ženklas matomas kiekviename svetainės puslapyje. Pirkėjai, norėdami suprasti, kas esate kaip įmonė ir ar jie turėtų tapti Jūsų klientais, naudojasi viskuo. Pradedant pasirinktu šriftu ir baigiant spalvų palete. Paklauskite savęs:
• Ar turite profesionalų logotipą?
• Ar kuriate tvirtą vizualinį prekės ženklo identitetą, naudodami nuoseklias spalvas ir šriftus?
• Ar nuotraukos yra kokybiškos ir aiškios?
• Ar tekstas lengvai skaitomas ir suprantamas?
Laimei, sujungti vizualinius prekės ženklo elementus neprivalo būti sudėtinga. Net jei jau turite logotipą, galite pasinaudoti nemokamomis programomis sukurti vizualines gaires. Jas galėsite pritaikyti likusiai svetainės daliai.
Kalbant apie produktų nuotraukas, iš jų pirkėjai spręs apie gaminių kokybę, kurios negali įvertinti realybėje. Jei dabar svetainėje nenaudojamos profesionaliai ir švariai atrodančios nuotraukos, tai gali atstumti klientus. Atitinkamai investuokite į fotografijas. Lengviausia tai patikėti eContent.Store ekspertams.
Silpna paieškos sistema
Niekas taip nesuklaidina lankytojų, kaip prasta paieškos sistema. Ypač didelio asortimento el. parduotuvėse. Jose vartotojai labiau pasikliauja paieška, o ne kategorijomis. Tokiu atveju paieškos sistemos, kurios nesugeba tvarkyti rašybos klaidų, daugtaškių, brūkšnelių ir kitų užklausos terminų variantų, tampa nenaudingos.
Iki 2014 m. 70 % iš 50 daugiausiai uždirbančių JAV e. prekybos svetainių lankytojams reikėjo ieškoti pagal tikslius žargonus. Pavyzdžiui, jei būtų įvesta universalus spausdintuvas, šių svetainių paieškos sistema negalėtų rodyti atitinkamų produktų, pažymėtų kaip daugiafunkcinis spausdintuvas. Silpni rezultatai erzina naudotojus ir prieštarauja pirkėjų lūkesčiams lengvai rasti produktų, kuriuos būtų galima įsigyti internetu.
Platus paieškos rezultatų sąrašas su keliais nenaudingais filtrais taip pat nervina naudotojus. Jei pirkėjai negali patikslinti rezultatų, jie gali nerasti konkretaus norimo produkto. Tarkim, ką reiškia viskas viename spausdintuvas? Yra skirtingų gamintojų ir skirtingų kainų kategorijų. Su skirtinga spausdinimo ir skenavimo raiška. Skirtingu kopijavimo ir spausdinimo greičiu. Tokiais atvejais pirkėjai tikisi filtrų pagalbos, kad rastų geriausiai jų poreikius atitinkantį gaminį.
Kaip galite lankytojams suteikti geresnę paieškos patirtį?
• Lengvai atpažįstamą paieškos laukelį patalpinkite matomoje vietoje. Viršuje, kur lankytojai tikisi jį rasti;
• naudokite atviro teksto laukelį;
• pasiūlykite automatinio užbaigimo / paieškos variantus;
• pridėkite naudingus paieškos filtrus, išdėstytus kairėje pusėje;
• apsvarstykite galimybę sukurti aspektinę paiešką.