Keliu iš Papilio į Skrebiškius pro Bokiškius nuolat važiuojantys žmonės laukia nesulaukia, kol bus suremontuota 3 kilometrų jo atkarpa. Tuomet susisiekimas turėtų būti geresnis.
O kol darbai vyksta, gyventojai važiuoja aplinkiniu keliu pro Sližius. Deja, kelias dėl didelės apkrovos ir gamtinių sąlygų yra nepavydėtinas.
Skrebiškių seniūnaitis Žydrūnas Užubalis kreipėsi į Papilio seniūnijos seniūną Reną Čygą, kad ši keturių kilometrų kelio atkarpa į Skrebiškius pro Sližius būtų nugreideriuota.
Seniūnas R. Čygas sakė, kad rangovai dėl tokios mažos atkarpos tikrai nevažiuos, reikia, kad susidarytų bent 30 kilometrų greideriuoti būtinas kelio ruožas.
Seniūnas pažadėjo, kad ši kelio atkarpa gali būti nugreideriuota gegužės mėnesį. Tad gyventojams dar teks pakentėti.
Ž. Užubalis sakė, kad baisiausia situacija buvo anksti pavasarį. Bandžiusieji išvengti apvažiavimo ir norėjusieji važiuoti remontuojamu keliu vairuotojai tragiškai klimpo.
Antrąją Velykų dieną į provėžas įklimpo pienvežis, tikėjęsis šiuo keliu pasiekti tikslą. Paprastas traktorius jo ištraukti negalėjo, reikėjo kviesti „pusantrinį“, tik jis transporto priemonę išvilko iš purvynės.
Kalbinti seniūnijos gyventojai abejojo, ar kelio remonto darbai atliekami kokybiškai.
Ž. Užubalis sakė savo akimis matęs, kad kelyje buvo iškilęs didelis akmuo. Remontą atliekantys darbininkai jo neištraukė ir užvertė skalda. Seniūnaičiui atrodo, kad ateityje eksploatuojant kelią šis akmuo sukels problemų.
Dabar situacija po truputį turėtų pradėti gerėti. Ant remontuojamo kelio rangovai – „Pasvalio melioracija“ – pradėjo vežti skaldą. Prieš šventes buvo skalda užpiltas 1,2 kilometrų kelio tarpas. Tad kai kurie vairuotojai drįso jau važiuoti remontuojamu keliu.
AB „Pasvalio melioracija“ statybos darbų vadovas Šarūnas Varna sakė, kad kelio Papilys – Skrebiškiai padengimo skalda darbai turėtų būti baigti per ateinantį mėnesį. Iki gegužės 6 dienos planuojama ant jo atvežti pirmą skaldos sluoksnį. Po to jis bus įvertintas specialioje laboratorijoje. Po sertifikavimo per 2 – 3 savaites turės būti atvežtas antras smulkesnės skaldos sluoksnis.
Po to liks griovių sutvarkymo, šlaitų apželdinimo, specialių ženklų pastatymo darbai.
„Didžiausios problemos buvo anksti pavasarį, žmonėms tikrai buvo sunku. Iš dalies buvo kalti orai. Bet Lietuvos automobilių kelių direkcija sutartyse dėl darbų atlikimo nebetaiko žiemos pertraukos. Todėl mes dirbame ne tik vasarą, bet visais metų laikais, kada tik leidžia oro sąlygos. Dėl to vairuotojams iškyla problemų važiuojant šlapiais keliais“,- sakė Š. Varna.
Pašnekovas sakė suprantantis, kad gyventojams kelias labai svarbus, darbininkai jau įpratę, kad juos moko, kaip reikia dirbti. Bet darbų kokybė yra nuolat tikrinama.
„Aišku, problema yra ta, kad tai bus ne asfaltas. Kelią reikės prižiūrėti, greideriuoti. Bet nebebus tokių baisių provėžų“, – sakė Š. Varna.