Biržuose netyla kalbos, kad Vytauto gatvėje, prie mažojo „Iki“ prekybos centro, esantis AB „Swedbank“ bankomatas yra nepatikimas. Vieniems klientams jis „praryja“ korteles, kiti negali pasiimti pinigų. Tuo tarpu banko atstovai tikina, kad dėl šių bėdų niekas į juos nėra oficialiai kreipęsis.
Pinigų išimti nepavyko
Į „Šiaurės rytų“ redakciją atėjęs biržietis pensininkas neslėpdamas emocijų papasakojo, kas jam nutiko naudojantis „Swedbank“ bankomatu. Vyras pasakojo gruodžio 12 dieną, 10.44 valandą, norėjęs iš bankomato su kito banko kortele pasiimti 200 eurų.
Vieną šimto eurų kupiūrą vyras pasiėmė, o antros buvo išlindęs tik mažas galiukas. Bankomatas jo nedavė. Ekrane rodė, kad pinigai nepaimti.
Vyras ir taip, ir kitaip bandė antrą šimtą eurų paimti. Nepavyko. Nieko padaryti negalėjo ir šalia bankomato buvusi moteris.
Vyras bandė išimti kortelę ir dar kartą paimti pinigus, bet ekrane buvo užrašas, kad kortelėje pinigų nėra.
Žmogus nuskubėjo į banko, kuriame turi sąskaitą, skyrių. Darbuotojai pasižiūrėjo, kad pensininko sąskaita tikrai tuščia.
Tuomet jie užpildė žmogaus prašymą, kad būtų atliktas tyrimas. Jei jis bus žmogui palankus, kažkada jis pinigus atgaus.
Tačiau kol bankai atliks tyrimą, žmogus liko be šimto eurų.
„Gerai, jei jų turi žmona, aš dar šiek tiek. Bet jei ne, liktume be pinigų šventėms“, – kalbėjo biržietis.
Vyras sakė bandęs paskambinti ir „Swedbank“ nurodytu telefonu. Bet ten automatas kalbėjo apie indėlius, kitus dalykus, o apie bankomatus nebuvo kalbos, todėl jis išjungė telefoną.
„Sakau, gal parašykite, ir kiti žmonės sureaguos, žinos, kad reikia būtų atsargiems su šiuo bankomatu“, – kalbėjo nukentėjęs biržietis.
Bankas nusiskundimų negavo
„Visų pirma norime atsiprašyti kliento dėl patirtų nepatogumų. Tokių atvejų, kai bankomatų veikla sutrinka ar kortelė nėra grąžinama, pasitaiko, ir bankas stengiasi operatyviai pašalinti trikdžius. Klientus, kurie patiria nepatogumų ar mano iš bankomato gavę neteisingą pinigų sumą, visada prašome kreiptis tiesiai į banką (parašyti pretenziją)“, – sako AB „Swedbank“ komunikacijos ir tvarumo tarnybos atstovas spaudai Saulius Abraškevičius.
Jis teigė, kad šiuo metu iš klientų nėra gavę jokių nusiskundimų dėl bankomato Biržuose, Vytauto g. 36, veiklos.
„Siekdami suteikti kuo didesnį paslaugų prieinamumą, klientus kviečiame taip pat naudotis „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinyje Vytauto gatvėje 22 savitarnos erdvėje esančiu bankomatu.
„Swedbank“ bankomatai visada yra reguliariai tikrinami, administruojami, pakraunami ir prižiūrimi mūsų bankomatus aptarnaujančių partnerių“,- teigė S. Abraškevičius.