„Biržų autobusų parkas tarpmiestinių maršrutų teikimo rinkoje išlieka, mes laikomės, nors kituose rajonuose šios paslaugos teikimas griūva“, – neseniai kalbėjo Biržų autobusų parko direktorius Marius Šernas.
Tačiau baimė, jog įsigaliojus naujiems ir aukštiems reikalavimams, kurie būtini tarpmiestiniams reisams teikti, Biržai iškris iš rinkos, nepasitvirtino.
Biržų autobusų parkas pasirašė tarpmiestinių transporto paslaugų teikimo sutartį su Lietuvos transporto saugos administracija. Ji galios 18 mėnesių, per tą laiką bus patvirtinti visi tarpmiestiniai maršrutai.
„Biržų autobusų parkas iš esmės atitinka ir iki 2030 metų atitiks reikalavimus. Po to reikės didelių investicijų“, – džiaugėsi M. Šernas.
Direktorius įsitikinęs, kad išsilaikyti rinkoje padėjo rajono savivaldybės tarybos palaikymas. Politikai priėmė du sprendimus, leidžiančius Biržų autobusų parkui imti paskolas įsigyti naujiems autobusams. Už jas buvo nupirkti 5 nauji „Mercedes“ ir vienas MAN autobusai.
Biržų autobusų parkas turi penkis tarpmiestinius reisus – vieną į Vilnių, tris į Kauną ir vieną į Šiaulius. Planuota atidaryti dar vieną tarpmiestinį reisą į Vilnių, bet kol kas to padaryti nepavyksta dėl centrinėje administracijoje esančių trukdžių.
Pasak M. Šerno, kaimyniniuose rajonuose situacija liūdna. Sutarčių dėl tarpmiestinių maršrutų nepavyko pasirašyti Utenos, Kupiškio, Rokiškio, Zarasų autobusų parkams.