Šiuolaikinių technologijų naudojimas yra beveik neišvengiamas ir smarkiai gerina gyvenimo kokybę. Tačiau jos kartais gali sukelti ir nemažai streso, ypač kai nėra su kuo pasitarti ar netikėtai sužinai paslaugų kainą.
Į redakciją paskambinusi biržietė Danutė papasakojo keistą istoriją, nutikusią jai su interneto tiekėjais.
Moteris naudojosi mobiliuoju AB „Telia Lietuva“ internetu ir vargo nematė. Kol sugedo įranga. Ponia Nijolė kreipėsi į kompaniją ir jai lapkričio pabaigoje pristatė naują įrangą bei pratęsė paslaugų sutartį. Tačiau naujoji įranga pasirodė neveikianti. Kadangi Biržuose „Telia“ atstovybės nebėra, garbaus amžiaus moteris su visais daiktais važiavo į Pasvalį. Ten gavo patvirtinimą, jog įranga iš tiesų neveikianti, tačiau tik tiek – nei pakeitė, nei priėmė neveikiantį modemą. Anot moters, gruodžio 8 dieną neveikiančią įrangą, SIM kortelę ir dokumentus pasiėmė kurjeris.
Netrukus ponia Nijolė sulaukė netikėto telefono skambučio. Jai paskambino moteris iš kito Biržų rajono pakraščio. Jai kurjeris atvežė iš Nijolės paimtą įrangą ir kitus priedus. Iš ten buvusių sutarties dokumentų moteris ir sužinojo Nijolės telefono numerį.
Niekas naujos įrangos poniai Nijolei neatvežė. Nusivylusi tokia tiekėjo veikla, keistais siunčiamų daiktų manevrais, moteris nusprendė iš viso atsisakyti paslaugos ir nutraukti sutartį. Paskambinus konsultantė paaiškino, kad nutraukti sutartį galima, tačiau Nijolei teks sumokėti apie 500 eurų netesybų už paslaugas ir perduotą įrangą.
Sutrikusi moteris sakė, kad ji nesuprantanti, kodėl turėtų mokėti tokius pinigus už paslaugos, kuri neveikė nuo sutarties pratęsimo momento, nutraukimą. O ir visą turėtą įrangą kurjeris išsivežė jau prieš mėnesį, ji nieko nebeturinti. Nijolė sakė nebežinanti, kur dabar derėtų kreiptis.
AB „Telia Lietuva“ atstovas Andrius Stasiulaitis buvo gerokai nustebęs, išgirdęs ponios Nijolės istoriją. Jis sakė esantis įsitikinęs, kad čia tikrai slypi kažkoks nesusipratimas, o gal net keli. A. Stasiulaitis pažadėjo Nijolės klausimą išsiaiškinti ir apie tai informuoti.
Pažadą A. Stasiulaitis ištesėjo. Pirmadienio vakare paskambinęs vyras pranešė, jog viskas išspręsta – įranga iš tiesų jau seniai sugrąžinta įmonei, ponia Nijolė nieko neskolinga, sutartis nutraukta.
Antradienį kalbinta Nijolė sakė, jog pirmadienį iš tiesų sulaukė „Telia“ darbuotojos skambučio ir patikinimo, jog pinigų už netesybas mokėti nereikės, paslaugų sutartis nutraukta. Moteris sakė esanti patenkinta, kad taip gerai pasibaigė ją kankinusi bėda.