Pastaruoju metu sklinda prie prekybos „Norfa“ gyvenančių žmonių ir klientų skundai. Jiems vėl šalia šio prekybos centro dvokia.
Apie dvoką, sklindantį iš „Norfos“ kiemo, ne sykį rašė „Šiaurės rytai“. Po kiekvienos publikacijos „Norfos“ teritorijoje vykdavo kažkokie darbai, tačiau praėjus kuriam laikui, smarvė vėl gadino gyvenimo kokybę aplinkiniams gyventojams ir, žinoma, prekybos centro lankytojams.
Gyventojai kreipėsi į Biržų rajono savivaldybės administraciją – jie tikisi, kad nauji rajono vadovai susikalbės su verslu ir pajėgs įveikti metų metus kankinančią problemą.
UAB „Biržų vandenys“ teisininkė Jolita Zalinkevičė sakė, kad tai „n kartų kelta problema“.
Ji pabrėžė, kad kiekvienas įrenginių savininkas jam nuosavybės teise priklausančius tinklus turi eksploatuoti, tvarkyti, laiku atlikti aptarnavimą ir darbus.
„Filtrus laiku reikia valyti“, – taip žmogiška kalba paaiškino teisininkė.
Tuo tarpu prekybos tinklo „Norfa“ atstovas Darius Ryliškis teigė, kad „siurblinė buvo išvalyta“. Jo nuomone, „reikia manyti, esant dabartiniam techniniam sprendimui, sunku ką nors dar padaryti“.
„Norfa“ užsakė projektą, kad būtų galima kitokiu būdu prisijungti prie miesto tinklų (kad nereikėtų siurblinės). Projektas šiuo metu rengiamas“, – teigė D. Ryliškis.
Pastarosiomis dienomis tyrimą dėl sklindančios smarvės iš šio prekybos centro kanalizacijos atlieka ir Biržų aplinkosaugininkai.
Tuo tarpu Nacionalinio visuomenės sveikatos centro Biržų skyrius skundų dėl nemalonių kvapų, sklindančių iš prekybos centro „Norfa“, negavo.
Taip teigė centro visuomenės informavimo specialistė Vilda Bajoriūnienė.