Internete gausu galimybių užsidirbti. Viena iš patraukliausių – e-prekyba ir elektroninės parduotuvės kūrimas. Pirkti tiesiogiai iš tiekėjų ir parduoti už brangiau arba prekiauti savo gaminiais atrodo idealiu pasirinkimu, jei žmogus turi norą sukurti pasyvių pajamų šaltinį ar nuosavą verslą. Tačiau nepaisant galimybių ir sėkmės istorijų, statistika rodo, kad daugelis naujų internetinių verslų sunkiai įsitvirtina ar žlunga dar pirmaisiais metais. Supratimas, kodėl taip nutinka, gali būti neįkainojama pamoka pradedantiems verslininkams.
Neišsami rinkos analizė bei per maža paklausa
Bene didžiausia priežastis, dėl ko nesėkmes patiria naujos internetinės įmonės – nepakankama paklausa rinkoje. Statistika rodo, kad apie 42 % jaunų e-komercijos projektų žlunga, nes neteisingai įvertina paklausos mastą ar į rinką tiekia produktus ar paslaugas, kurie nerezonuoja su tiksline auditorija.
Taip nutinka dėl netinkamų rinkos tyrimų ir nepakankamo klientų poreikių supratimo. Naujoms įmonėms labai svarbu atlikti detalų rinkos tyrimą, kad suprastų savo auditoriją bei žinotų ar segmente yra vietos tokiam žaidėjui, kokie nori būti.
Neskiriama dėmesio SEO bei matomumo internete didinimui
Dažna naujų interneto įmonių klaida yra SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) naudos ignoravimas.
Atsižvelgiant į tai, kad 93 % patirčių internete prasideda nuo paieškos (dažniausiai ieškoma per Google), labai svarbu paieškos sistemose būti matomam. Statistika nemeluoja. Labai didelė jūsų klientūros dalis ateis per Google.
SEO didina organinį srautą, prekės ženklo žinomumą ir padeda įtvirtinti prekės ženklo/svetainės patikimumą.
Naujos įmonės dažnai atidėlioja SEO pastangas iki tol, kol tam atsiras laisvų lėtų, o tai nėra gerai, nes SEO rezultatams reikia laiko. Tad, norint įgyti konkurencinį pranašumą, patartina nuo pat pradžių pradėti susikurti ir vystyti SEO strategiją.
Prasta finansų vadyba
Startuojant verslui ir generuojant pajamas reikia galvoti daugiau nei tik apie tai, kiek norite uždirbti. Reikia ieškoti būdų, kaip maksimaliai efektyviai išnaudoti kiekvieną eurą: reklamai/rinkodarai, darbuotojams ar operacijų efektyvumo didinimui, technologinei integracijai, tvarkingos apskaitos vedimui, kitiems įrankiams ar sprendimams, kurie padės ugdyti savą kompetenciją ar pridėtinę vertę.
Daugelis naujų įmonių nepakankamai įvertina pinigų srautų valdymo svarbą ir pervertina pradines pajamas. Tai gali lemti greitą išteklių išeikvojimą, todėl ilgainiui gali būti sunku išlaikyti veiklą. Įmonė visada turi turėti bent šiek tiek likvidžių pinigų, kad galėtų neatidėlioti investicijų į svarbius sprendimus, projektus, paslaugas.