Ištikimus prekybos centro IKI Biržuose klientus pykdo nuolat neveikiantis panaudotos taros supirkimo aparatas.
Siūlo butelius tempti į kitą parduotuvę
„Nebelaiko nervai. Patinka IKI parduotuvė „Širvėna“. Čia perku mineralinį vandenį, vaisvandenius, o sykiu noriu grąžinti tarą. Bet labai dažnai ir jau ne tik savaitgaliais neveikia taromatas“, – prekybos centro kliento žinią praėjusį šeštadienį išklausė ŠR.
Žmogus pasakojo, kad ypač sunku buvo žiūrėti į žilą senuką, kuriam centro darbuotojai siūlė butelius nešti į parduotuvę „Aibė“ – ji esanti arčiausiai.
Butelius atnešęs žmogus norėjo parduotuvėje IKI sykiu ir apsipirkti, todėl suglumęs svarstė, ar tara nešinas dar turės jėgų įveikti slidžią kelio atkarpą iki „Aibės“.
„Ne vienam kyla klausimas, ar prie neveikiančio taromato nebūtų galima palikti maišo su tuščiais buteliais. Ne aš vienas bandžiau – taros neberadau, nes ją išmetė“, – sakė šeštadieninis pašnekovas.
Taros supirkimo aparatą atkemša pardavėjos
Prekybos centro darbuotojai tikino, kad nesklandumai atsiradę iš darbo išėjus įrenginį aptarnavusiam žmogui. Aparatas nuolat gendantis, centro vadovybė nesirūpinanti nei jį pakeisti, nei įdarbinti žmogų, kuris galėtų „atgaivinti“ tarą priimantį įrenginį. Dabar gi vykstantys itin negeri dalykai – „užspringus“ aparatui prie jo turi lėkti mėsos, konditerijos skyriaus darbuotojos ir aparatą remontuoti, kaip tik išmano.
IKI atsiprašo ir ieško operatoriaus
ŠR klausimus apie klientams ir darbuotojams nemalonią problemą perdavė IKI komunikacijos vadovei Vaidai Budrienei.
„Labai atsiprašome savo pirkėjų dėl šios situacijos. Šiuo metu ieškome taromato operatoriaus, labai tikimės, kad greitai surasime atsakingą žmogų. Pakalbėjome su parduotuvės personalu, kad skirtų dar didesnį dėmesį taromato aptarnavimui. Tikimės, kad šiuos nesklandumus išspręsime kuo greičiau“, – sako IKI komunikacijos vadovė.