Žodis – ne žvirblis. Jis išsprūdęs, kaip žinia, gali sugrįžti kitais pavidalais.
Automobiliai – dalykas rimtas. O jų remontas – reikalas dar keblesnis. Paprastai mašinos sugenda neįspėjusios šeimininko, visi remontininkai kaip tyčia tuo metu yra užimti, o reikalingos detalės nėra nė vienoje parduotuvėje. Kartais ką tik suremontuota mašina po poros dienų vėl sugenda.
Tokią situaciją papasakojo biržietis Jonas Kacinauskas, remontavęs savo „Peugeot“ markės automobilį UAB „V. Briedis ir partneriai“ autoservise.
Anot vyro, sugedusį automobilį jis pastatė remontui praėjusią savaitę. Kadangi reikiamos detalės tuo metu vietoje nebuvo, ją reikėjo užsakyti iš užsienio. Suremontuotą automobilį žmogus pasiėmė penktadienį priešpiet.
Tačiau antradienį automobilis vėl neužsivedė, gedimo simptomai buvo tokie pat, kaip prieš remontą. Jonas sakė vėl nuvažiavęs į autoservisą, bet esą jo ten nepriėmę. „Pravarė mane, pasakė, kad dabar nėra laiko, pasiūlė atvažiuoti po kelių dienų. O jei nepatinka, pasiūlė važiuoti į „Šiaurės rytus“, nors aš apie tai nė nebuvau užsiminęs“, – dėstė vyras.
Bet pasiųtas į „Šiaurės rytus“ Jonas ten iškart nėjo. Kreipėsi į kitus meistrus, kurie apžiūrėję automobilį pasakė, esą ne ten buvo remontuota, reikia keisti kitą detalę. Žmogus piktinosi, kad sumokėjo pinigus, paslaugos negavo ir dar buvo išvarytas, kai atvažiavo antrą kartą.
UAB „V. Briedis ir partneriai“ vadovas Vytautas Briedis prisiminė buvusį klientą Joną.
Anot V. Briedžio, viskas kilo dėl vyro nekantrumo. Atvažiavęs Jonas pasibėdojo, kad vėl mašina neužsiveda. „Atsakiau, kad reikia žiūrėti, kas yra. Žmogus norėjo, kad automobilis būtų tikrinamas iškart. Atsakiau, kad dabar nėra galimybės, visos darbo vietos užimtos, bet galima suplanuoti laiką į priekį – gal rytoj, gal poryt, žodžiu, artimiausiu laikotarpiu. Mūsų remonto eilė sudėliota iš anksto, automobiliai laukia jau kelintą dieną, negalime taip imti ir mesti visko. Žodis po žodžio, šiek tiek susibarėme, tai gal ir pasiūliau kreiptis į laikraštį“, – pasakojo V. Briedis.
Įmonės vadovas sakė visiškai nesutinkantis su priekaištais, esą remontuotas buvo ne tas mazgas. „Starterio šepetėliai buvo visiškai susidėvėję, užsakėme, atvežė, pakeitėme, dar rotorių nuvalėme. Surinkome, viskas gerai veikė, mašina vedėsi. Per tas kelias dienas, kol žmogus važinėjo, galėjo ir kitas gedimas atsirasti, ką gali žinoti. Bet starterį remontuoti būtinai reikėjo. O viso nesutarimo esmė ta, kad žmogus norėjo, kad jo automobilį remontuotume iškart, o mes siūlėme suderinti kitą susitikimo laiką“, – sakė įmonės vadovas V. Briedis.