Gyvenime kartais būna nenumatytų dalykų, kai keičiasi išankstiniai planai. Tačiau pageidautina, kad dėl to nenukentėtų niekuo dėti žmonės.
Vienos populiarios Biržų miesto maitinimo įstaigos darbuotojai ir savininkai buvo sukrėsti, kai padengę iš anksto užsakytą stalą ir paruošę maistą metinėms jie klientų taip ir nesulaukė.
Užkandinė ne tik šiokiadieniais, bet ir savaitgaliais priima užsakymus pobūviams ar proginiams pietums. Taip buvo ir šį kartą. Su įstaigos darbuotojais iš anksto susisiekė užsienyje gyvenanti jauna moteris. Ji pasakė norinti padėti savo močiutei surengti senelio mirties metinių pietus. Užsisakė stalą penkiolikai asmenų.
Po kurio laiko ji perskambino ir pasakė, kad dalyvausiančių žmonių skaičius sumažėjo, ji paprašė padengti stalą 11 žmonių.
Moteris dar pasidomėjo, ar už pietus ji galės atsiskaityti banko kortele.
Rimti atrodę ketinimai įmonės darbuotojams jokių įtarimų nesukėlė.
Sekmadienį maitinimo įstaigos darbuotoja po didžiulio išvakarėse buvusio užsakymo kėlėsi 7 valandą ryto. Gaišo laiką, dirbo virtuvėje, ruošė maistą pietums, virė karštus patiekalus, padengė stalą.
Ir koks buvo šokas, kai užsakytu laiku nepasirodė nė vienas žmogus. Užsakovė į telefono skambučius neatsiliepė, į žinutes neatsakinėjo, nors buvo matyti, kad jas perskaito.
„Visko gyvenime būna. Betgi galima buvo perspėti, kad planai pasikeitė. Mes visi žmonės, suprantame, jog visko nutinka. Bet taip įžūliai būti apgauti tikrai nesitikėjome“, – kalbėjo įmonės savininkė.
Ji po kurio laiko vis tik susisiekė su užsakymą pateikusia kliente. Ši tikino sėdant į lėktuvą skristi į Lietuvą parašiusi žinutę, kad atšaukia užsakymą.
Tačiau užkandinės darbuotojai jokios žinutės negavo.
Vadinamoji užsakovė vėliau nebendravo ir net nematė reikalo atsiprašyti ar kažkaip padengti bent dalį patirtų nuostolių.
„Iš šios patirties turime pamoką, ateityje žinosime, kaip elgtis, kad nebūtume apgauti“, – kalbėjo užkandinės savininkė.
Ji džiaugėsi dėl vieno – sužinoję šią istoriją ją labai palaikė ir užtarė kitų mieste esančių maitinimo įstaigų savininkai ir klientai. Kai kurie minėjo, jog irgi buvo atvejų, kai nesulaukė užsakymą pateikusių klientų. Nuo to laiko jie pradėjo imti avansą prieš pobūvius.